Wednesday 19 February 2014

bila seribu masalah yang melanda APA YANG AKU HARUS LAKUKAN

aku makin hari semakin buntu mencari jalan penyelesaian
tiap2 masalah aku mesti berat utk aku tanggung bah
tu membuat aku berasa pening dan gelisah pada masa lapang
asyik menyendiri je
kadang2 aku suka termenung sorang diri tatkala mata bergenang air mata menahan kesedihan
allah je situasi yang aku alami sekarang
nak kongsi dgn kwn atau abg angkat atau akak angkat
tak berani nak kongsi
aku rela pendam mslh nie sorang2
tak nak menyusahkan mereka..
tetapi bila dah berat sangat juga nak kongsi
da ke org nak dengar mslh aku nie..
moga2 ada yang sudi dengar lah..
ya allah berikan aku ketabahan dan kesabaran menempuhi dugaan dan cabaran yang ENGKAU  berikan..
berikan aku petunjuk menyelesaikan masalah nie...
amin...

No comments:

Post a Comment