Sunday 24 April 2011

best friend in kpg tanjung bundong

aku da ramai kawan..al maklum lah aku ni seorang yang friendly..kawan-kawan ramai tak kira di kampung ,laman sosial,dan sebagai..hari ku nak cerita pasal kawan yang da kat kampung ku sendiri....mereka memang sporting belaka..dan mempunyai pelbagai telatah yg melucukan kan...
ku mulakan kawan yg paling ku rapat kt kpg...

 nama dye noor anuar...dye sama umo dgn aku..tetapi dye tinggal kat lot fasa 1...aku pula tinggal kat fasa 2..dye seorang yg sporting dan baik org yer..semasa kami form 5,kami dua tak sama kelas ..dye form 5F dan saye form 5B..kami dua ambil aliran sastera..dye antara kawan yang selalu belaja dgn aku sebelum spm..
nie pulak nama dye fadzil..umo dye 18 tahun juga...sama lah umo dgn saye juga.. dye seorang cergas dan aktif dalam semua bidang sukan dan unit beruniform..semasa sekolah menengah dye telah mengikut byk aktiviti yg diadakan kadet polis..hehe..maklum lah org nak jadi polis..gurau jer lah..dye ni tinggal sama dgn noor anuar..tagline dye
hidup mesti diteruskan walaupun apa2 pun terjadi

No comments:

Post a Comment